Rengeteg a közgazdász diplomával rendelkező fiatal, de kik az igazán jók közülük? Annyira sokan vannak, hogy sokszor egy nagy tömegként kezelik őket, pedig köztük is találhatunk kimagasló egyéniségeket.
Az ő felfedezésüket célozza meg évről évre a Diák Menedzsment Bajnokság, amely 1997 óta a közgazdász hallgatók legkedveltebb élő versenye. A siker receptje, hogy az élő eseményeknek köszönhetően a vállalatok és a proaktív hallgatók közvetlenül találkozhatnak és ismerhetik meg egymást.
Az EcoSim a Student Brand Manager hálózatával támogatott toborzási kampányának köszönhetően minden évben 600-800 hallgató vesz részt a bajnokságon.
A versenyzőknek több héten keresztül kell bizonyítania: a regionális élő selejtezőkből tovább jutott csapatok egy online középdöntőben mérkőznek meg, és végül a legjobb tíz csapat kerül be a döntőbe.
A Diák Menedzsment Bajnokság döntője során a szponzorok által meghatározott, rendszerint esettanulmányi, prezentációs és szakmai vita feladatokat kapnak a csapatok, melyek kreatív megoldását a verseny támogatói által delegált szakmai zsűri értékeli.
A Diák Menedzsment Bajnokság nem csak a vállalatoknak nyújt lehetőséget a tehetségek felkutatására, felmérésére, hanem a hallgatóknak is, hogy megismerjék, mélyítsék tudásukat és meghatározó szakmai élményeket szerezzenek.
"Egy kincsesbánya volt a mai nap számomra, remélem a többi zsűritárs számára is. Bárkit nagyon szívesen fogadnék. Nagyon-nagyon értelmes, nagyon okos, érdeklődő fiatal felnőttek, nagyon jó szaktudással és olyan innovatív ötletekkel, amit bármelyik cég örömmel fogadna." (Bencsik Edit, TATA CS)
"A különféle versenyeknek nem az a haszna, hogy valaki megnyeri őket, hanem éppen az, hogy mindenki bemérheti a saját tehetségének szintjét." (Mérő László, 2012)